visual design

Scherm 1. Dit scherm is ergens op de website van de Keilewerf geïmplementeerd. De tekst die je invoert wordt (net als bij een chatbot) gescreend op bepaalde zoekwoorden (in dit geval zijn dat: tuinfeest, organiseren en verjaardag). hieruit de volgen resultaten (zie volgende pagina’s). als de gebruiker in kwestie "ik wil een houten stoel voor mijn opa" had ingevuld, waren er weer hele andere resultaten uitgekomen. de keilewerf heeft namelijk veel verschillende specialisaties die wij ook allemaal hebben onderzocht. dit concept is dan ook GEBASEERD op kwalitatief onderzoek

Overview. dit zijn alle matchende bedrijven die zijn voortgekomen uit de zoekopdracht (waarbij je een vraag moest formuleren). geheel vrijblijvend kan er nu gekeken worden naar de verschillende bedrijven met bijbehorende informatie. als de gebruiker een bedrijf heeft uitgekozen ontstaat er een definitieve match en kan hij/zij er voor kiezen om contact op te nemen

resultaten pagina. je scrolt hierbij naar beneden

resultaten pagina. je scrolt hierbij naar beneden

Het einde van de resultaten pagina waarbij je contact kunt opnemen met het desbetreffende bedrijf

nogmaals een overnieuw van de resultaten pagina. ditmaal heeft De gebruiker op 'me like you' geklikt. Er verschijnt een pop-up met informatie. als de gebruiker tevreden is met dit bedrijf kan er contact worden opgenomen. de virtual tour die je ziet is gemaakt omdat de keilewerf zeer groot is en weinig bewegwijzering heeft. Met deze virtuele tour kun je precies de weg zien vanaf de ingang van de keilewerf tot aan het gekozen bedrijf. zo krijg je als gebruiker ook gelijk een beeld van de keilwewerf